Zoričić objavio tko je osmislio njegovu kampanju i koliko će to koštati. Radio je za Milanovića
Piše: Istarski.hr

Gradonačelnik Pule Filip Zoričić najavio je da je njegovu kampanju za izbore u svibnju, na kojima traži novi mandat, osmislio poznati stručnjak Boris Malešević.
„Da Pulu u zadnje četiri godine mijenjamo nabolje prepoznaju i iza Učke, pa je kampanju u kojoj tražimo još četiri godine vašeg povjerenja osmislio mag političkog marketinga, dizajner Boris Malešević. Uvijek s ljudima i uvijek za ljude, iskreno i bez fige u džepu!“, objavio je Zoričić na Facebooku.
Na izravan upit pratitelja, u komentaru je naveo da će ga Maleševićeve usluge koštati 3.000 eura.
„I sve ćemo detalje troškova objaviti, a siguran sam da će moja kampanja biti najjeftinija, kao i prije četiri godine“, naglasio je gradonačelnik.
Među najpoznatijim Maleševićevim angažmanima ističu se obje kampanje za predsjednika Zorana Milanovića, potom za SDP i nekadašnjeg predsjednika Ivu Josipovića. Radio je i za druge stranke te nezavisne kandidate, pomažući im u oblikovanju vizualnih identiteta i komunikacijskih strategija.