Foto Znate li što je prespavanac? To su napravili u vodnjanskoj školi
Piše: Istarski.hr

Učenici 2. i 3. razreda s učiteljicama Jasminom Beck i Martinom Buršić doživjeli su nezaboravnu avanturu tijekom noćnog prespavanca u Osnovnoj školi Vodnjan. Ova čarobna večer bila je spoj obrazovanja, igre i zajedništva – pravi primjer kako škola može postati drugi dom. Unatoč sivom vremenu, uzbuđenje je bilo opipljivo – učenike je čekala nesvakidašnja noć.
Prvi dio večeri započeo je obrazovnim sadržajem, tijekom kojeg su učenici pripremili i izveli dramatizaciju basne koristeći lutkice koje su sami izradili te samostalno čitali i interpretirali pojedine basne. Nakon predstave, uslijedilo je vršnjačko vrednovanje, gdje su učenici međusobno dijelili sugestije, dodatno učvrstivši svoje vještine kritičkog razmišljanja i timske suradnje.
"Izuzetno je inspirativno gledati koliko su djeca uključena u proces stvaranja i kako s radošću primaju i daju konstruktivne povratne informacije," kazala je Beck.
Nakon obrazovnog dijela, atmosferu je dodatno podiglo natjecanje za Miss i Mistera pidžame. U šarenim pidžamama, s osmijesima od uha do uha, učenici su s ponosom prošetali improviziranom modnom pistom. "Nevjerojatno je vidjeti koliko su se zabavili, a u isto vrijeme naučili nešto o izražavanju i samopouzdanju," dodala je Buršić.
Stigla je i pizzai brzo postala omiljeni dio večeri. Ali prava eksplozija emocija dogodila se tijekom igre skrivača. Hodnici su bili obavijeni mrklim mrakom, a smijeh i vriskovi uzbuđenja odjekivali su prostorom dok su djeca otkrivala savršena mjesta za skrivanje koja su danima unaprijed osmislila.
"Nikada prije nismo vidjeli toliko uzbuđenja – taj mrak i činjenica da su mogli slobodno trčati i skrivati se bili su prava avantura i uvjerljivo vrhunac večeri," prisjetila se Beck. Usto, tu su bile i kasne igre graničara u dvorani, lovice po hodnicima te opuštanje uz topli kakao i film na kraju večeri. Tek u tri ujutro svi su, iscrpljeni od igre i smijeha, napokon zaspali.
"Naš je cilj bio da djeca kroz zabavu i opuštenu atmosferu nauče o suradnji, kreativnosti i zajedništvu. Mislim da smo to uspješno postigli i da su se osjećali posebno i povezano. Ovakvi događaji ne samo da potiču njihovu kreativnost, već jačaju i njihove veze unutar razreda, što nam je i bila misao vodilja", podcrtavaju učiteljice.
Ovaj prespavanac ostavio je neizbrisiv trag u sjećanju učenika, pokazavši kako škola može biti mjesto ne samo za učenje, već i za stvaranje dragocjenih uspomena.